لازم نیست دیوانه‌‌وار کار کنی

  • نویسندگان : جیسون فرید – دیوید هاینمر هانسن
  • مترجم : سید محمد اعظمی نژاد – عزیز میردار
  • انتشارات: برآیند
  • قطع : وزیری
  • تعداد صفحات:۱۱۷
  • چاپ اول: زمستان 1400
  • شابک: 9786006466798
  • برای تهیۀ نسخۀ صوتی این کتاب کلیک کنید.

خرید از:

             

اشتراک گذاری:

توضیحات

در کتاب لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی چه می‌خوانید؟

در محیط‌های کاری امروزی، شتاب‌زدگی، استرس و هرج‌ومرج امری عادی است. با این حال، جیسون فرید و دیوید هاینمر هانسن، نویسندگان کتاب «لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی» (It Doesn’t Have to Be Crazy at Work)، این مفهوم را به چالش می‌کشند. آن‌ها در کتاب خود ایدۀ سازمان‌دهی و مدیریت یک محیط کاری آرام و خلاق را بررسی می‌کنند. آن‌ها استدلال می‌کنند که نباید دیوانه‌وار کار کرد و بینش‌های عملی را ارائه می‌دهند تا دریابیم چگونه می‌توانیم محیط کاری سالم‌تر، کم‌هیاهوتر و پُربارتر داشته باشیم.

دیوید هاینمرهانسن - جیسون فرید - نویسندگان کتاب لازم نیست دیوانه وار کار کنی

نویسندگان با بررسی مشکلات و چالش‌هایی آغاز می‌کنند که از نظر آن‌ها منجر به ایجاد محیط‌های کاری ناسالم می‌شود. آن دو چالش‌هایی مانند استرس بیش از حد، افزایش بار کاری، کمبود زمان برای ارائۀ خلاقیت و عدم تعادل میان زمان کار و زندگی شخصی را در نظر می‌گیرند. با بررسی این چالش‌ها، فرید و هانسن نشان می‌دهند که چگونه محیط‌های کاری به محیط‌های آشفته تبدیل شده‌اند و تأثیرات مخربی بر افراد و سازمان‌ها وارد آورده‌اند.

پس از بررسی چالش‌ها، آن‌ها اصولی اساسی را معرفی می‌کنند که باید برای پرورش محیط کاری آرام و خلاق در سازمان‌ها به کار گرفته شوند. آن دو استدلال می‌کنند که افراد برای تمرکز به زمان نیاز دارند و سازمان‌ها باید این نیاز را در اولویت قرار دهند. همچنین، هانسن و فرید بر مزایای پذیرش تنوع و استفاده از آن برای تقویت نوآوری و دیدگاه‌های تازه تأکید می‌کنند. افزون بر این، بر اهمیت «نه»‌گفتن به جلسات بیش از حد، وقفه‌ها و کارهای غیرضروری تأکید می‌کنند. نتیجۀ این نه‌گفتن به کارمندان کمک می‌کند در کار و زندگی آن‌ها تعادل بیشتری برقرار شود.

فرید و هانسن مفاهیم متعارف موفقیت را به چالش می‌کشند و سازمان‌ها را تشویق می‌کنند تا آن را بر اساس ارزش‌ها و هدف‌های خود بازتعریف کنند. لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی دیدگاهی نوین در فرهنگ سازمانی را ارائه می‌دهد. اجرای اصول مطرح‌شده در این کتاب می‌تواند منجر به تجربۀ کاری هماهنگ‌تر و کامل‌تر شود که به‌نفع افراد و سازمان‌هاست. این کتاب، منبعی ارزشمند برای همۀ کسانی است که علاقه‌مندند محیط کار خود را به محیطی آرام‌تر و دل‌چسب‌تر تبدیل کنند.

لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی برای چه کسانی مفید است؟

کتاب لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی برای بسیاری از مخاطبان مناسب است، از جمله:

مدیران و رهبران: این کتاب بینش‌های ارزشمند و استراتژی‌های عملی را به مدیران و رهبرانی ارائه می‌دهد که می‌خواهند محیط کاری مناسب‌تری برای تیم‌های خود ایجاد کنند. لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی راهنمایی دربارۀ نحوۀ اولویت‌بندی تمرکز، کاهش استرس غیرضروری و پرورش فرهنگ اعتماد و استقلال ارائه می‌دهد.

کارمندان و کارکنان کسب‌وکارها: این کتاب، تصور رایج را که کار باید طاقت‌فرسا باشد، تغییر می‌دهد. لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی افراد را تشویق می‌کند تا به رفاه خود بیندیشند، حدومرزها را تعیین کنند و تعادل بهتری بین کار و زندگی شخصی خود برقرار سازند.

کارآفرینان و بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها: برای کارآفرینان و بنیان‌گذاران استارتاپ، این کتاب درس‌های ارزشمندی ارائه می‌دهد که چگونه محیط کاری سالم و پویایی بسازند.

متخصصان منابع انسانی: متخصصان منابع انسانی می‌توانند از بینش‌های ارائه‌شده در این کتاب برای شکل‌دادن به استراتژی‌ها و اقداماتی که رفاه و رضایت کارکنان را در اولویت قرار می‌دهند، بهره‌مند شوند.

افرادی که به‌دنبال برقراری تعادل بین کار و زندگی هستند: این کتاب برای همۀ کسانی مناسب است که می‌خواهند بین کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرار سازند.

نویسندۀ لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی چه‌کسی است؟

نویسندگان این کتاب جیسون فرید و دیوید هاینمر هانسن هستند.

مترجمان لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی چه ‌کسانی هستند؟

سیدمحمد اعظمی‌نژاد و عزیز میردار مترجمان کتاب هستند.

کدام کتاب‌ها مشابه لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی هستند؟

اگر کتاب لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی را دوست دارید و موضوع آن برایتان جالب است، مطالعۀ این کتاب‌ها را هم توصیه می‌کنیم:

خوانندگان لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی دربارۀ این کتاب چه می‌گویند؟

خوانندگان لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی دربارۀ آن می‌گویند:

  • این کتاب به من انگیزه داده است تا عادت‌ها و باورهای کاری خود را زیر سؤال ببرم و ارزیابی کنم. فکر می‌کنم می‌توانم شیوۀ کار و تعاملم در محیط کاری را تغییر دهم.
  • راهبردهای عملی‌ای را که این کتاب ارائه می‌دهد، می‌توان در موقعیت‌های کاری واقعی پیاده‌سازی کرد. این راهبردها بسیار اثرگذارند.
  • این کتاب به من کمک کرده است تا بتوانم بین کار و زندگی‌ام تعادل برقرار سازم.
  • این کتاب به کارمندان قدرت می‌دهد تا کنترل محیط‌های کاری خود را در دست بگیرند. این توانمندسازی منجر به افزایش تعامل، خلاقیت و افزایش اثرگذاری کارها می‌شود.
  • سبک نوشتاری کتاب جذاب و بسیار قابل‌درک بود. با وجود اینکه مسائل پیچیده‌ای در کتاب مطرح شده است، زبان سادۀ کتاب باعث شده خواندنی و کاربردی باشد. استفاده از داستان‌سرایی، تعامل و درک خوانندگان را بیشتر می‌کند.
  • این کتاب کاربردی کمک کرد که بتوانم به ایده‌های جدید در محیط کارم دست یابم. حالا توانسته‌ام تعادل بین کار و زندگی‌ام را بهبود ببخشم و هنجارهای کاری مرسوم را به چالش بکشم.
  • این کتاب منبعی ارزشمند برای کسانی است که به‌دنبال تجربۀ محیط کاری آرام‌تر و سازنده‌تر هستند.

کتاب لازم نیست دیوانه‌‌وار کار کنی

برای بررسی کیفیت متن و آَشنایی مختصر با مطالب لازم نیست دیوانه‌وار کار کنی می‌توانید بخشی از کتاب را دانلود و مطالعه کنید.

به‌خاطر داشته باشید که رشد به هر قیمتی اتفاق نمی‌افتد.
نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لازم نیست دیوانه‌‌وار کار کنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه