نترس باش

خرید از:

                

 

اشتراک گذاری:

توضیحات

در کتاب نترس باش چه می‌خوانید؟

کتاب نترس باش با عنوان اصلی Be Fearless: 5 Principles for a Life of Breakthrough and Purpose، داستان زندگی کسانی را روایت می‌کند که ایده‌های بزرگی دارند. شاید بگویید اغلب مردم ایده‌های بزرگی دارند ولی این افراد یک ویژگی‌ متمایز‌کننده دارند: آن‌ها بر ترس خود غلبه می‌کنند! کتاب نترس باش جزو کتاب‌های پرفروش 2019 بوده است.

نویسندۀ کتاب نترس باش، جیس کیس، پنج اصل را معرفی می‌کند:

اول: اقدامات بزرگ انجام بده: فکرهای بزرگ را با کارهای کوچک شروع کنید. روی چیزی که برایتان مهم است و تغییری که می‌خواهید ایجاد کنید متمرکز باشید.

دوم: ریسک کن یا پشیمان شو: شهامت امتحان کردن چیزهای جدید و اثبات‌نشده را داشته باشید. وارد عمل شوید و امتحان کنید.

سوم: به شکست اهمیت بده: فقط کسانی که جرئت شکست‌های بزرگ را دارند می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند.

چهارم: از حباب آسایش خود فراتر برو: از شنیدن نظراتی که باعث ناراحتی شما می‌شود نترسید. دیدگاه‌های مفید می‌تواند ثمربخش باشد.

پنجم: اجازه بده فوریت بر ترس پیروز شود: اجازه دهید حس عملگرایی بر تردیدها غلبه کند. دانستن و خواستن مهم نیست، باید وارد عمل شویم. لازم نیست بیش از حد فکر و تحلیل کنیم. البته طبیعی است که بخواهیم یک مشکل را از همه جهات بررسی کنیم، اما اگر مدام از خود بپرسیم «اگر اشتباه کنیم چه؟» و «اگر راه بهتری وجود داشته باشد چه؟» از ترس فلج خواهید شد. به فوریت اجازه دهید تا بر همۀ شک‌ها و ناکامی‌ها غلبه کند.

طبق نظر نویسندۀ کتاب نترس باش، ایده‌های بزرگ و جسورانه با برداشتن هزاران قدم کوچک به واقعیت تبدیل می‌شوند. هدفی که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد، با هر گام جدیدی که به‌سمت آن برمی‌دارید، ممکن خواهد شد.

حین کیس - نویسنده کتاب نترس باش

نترس باش برای چه کسانی مفید است؟

اگر ایده‌های جدید به ذهنتان می‌رسد، اما به‌دلیل ترس از شکست آن‌ها را عملی نمی‌کنید؛ اگر می‌خواهید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید و حتی دنیا را تغییر دهید؛ اگر از ریسک کردن می‌ترسید این کتاب برای شما نوشته شده است. با مطالعۀ این کتاب می‌آموزید باید بر ترس‌های خود غلبه کنید تا به اهدافتان برسید. در این مسیر تنها نیستید چون پیش از شما دیگران هم این مسیر را پیموده‌اند.

نویسندۀ نترس باش چه‌کسی است؟

جین کیس تاجر، نویسنده، بشردوست آمریکایی، رئیس هیئت‌مدیرۀ نشنال جئوگرافیک و مدیرعامل بنیاد کیس است که مأموریتش سرمایه‌گذاری روی افراد و ایده‌هایی است که می‌توانند دنیا را تغییر دهند. هدف جین کیس از نوشتن این کتاب ترغیب خوانندگان به اقدامات جسورانه و مؤثر است. او از فعالان عرصۀ فناوری است و سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده است. او در زمینه‌های مختلف فعالیت کرده است. این امر سبب شده با افراد موفق و اثرگذار آشنا شود و اکنون داستان‌ها و تجربه‌های آن‌ها را برای خوانندگان کتاب نترس باش بازگو می‌کند.

مترجم نترس باش چه‌کسی است؟

کتاب نترس باش را دکتر فاطمه شریفی، احمدرضا کرمی و سیدداود شجیعی و انتشارات برآیند آن را منتشر کرده است.

کدام کتاب‌ها مشابه کتاب نترس باش هستند؟

اگر کتاب نترس باش را دوست دارید و موضوع آن برایتان جالب است، مطالعۀ این کتاب‌ها را هم توصیه می‌کنیم:

خوانندگان نترس باش دربارۀ این کتاب چه می‌گویند؟

خوانندگان نترس باش دربارۀ آن می‌گویند:

  • فکر می‌کردم این کتاب مثل اغلب کتاب‌های موفقیت باشد، اما این‌طور نبود. کتاب نترس باش داستان‌های جالب و الهام‌بخش مردم عادی است که راهی برای تحقق ایده‌های بزرگ خود پیدا کرده‌اند. داستان‌های افراد مشهور هم تعریف شده، اما چیزی که من دوست داشتم این است که نویسنده نشان می‌دهد حتی افراد واقعاً موفقی مانند اپرا، استیو جابز و استیون اسپیلبرگ ترس‌ها و شکست‌هایی داشتند. این کتاب به من انگیزه داد تا قدم در مسیر جدیدی بگذارم.
  • این کتاب را همۀ دانشجویان، کارآفرینان یا هرکسی که دنبال عملی کردن رؤیاهای خود است باید بخواند چون می‌فهمد که با سخت‌کوشی، صبر و پشتکار هر چیزی ممکن است.
  • این کتاب اصول موفقیت را با مثال‌های عینی بیان می‌کند ارائه می‌دهد. نترس باش نقشه راه موفقیت است. توصیه می‌کنم حتماً آن را بخوانید.
  • این کتاب فوق‌العاده است! از داستان‌های زندگی افراد استفاده می‌کند تا به خواننده کمک کند بر ترس‌هایش غلبه کند؛ فرقی نمی‌کند این ترس‌ها از شکست باشد یا انواع دیگر چالش‌ها. همچنین نویسنده از تغییرات زندگی خود و چگونگی دستیابی به موفقیت‌های بزرگ می‌گوید. او بر اهمیت «نترس بودن» به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به موفقیت تأکید می‌کند.

کتاب نترس باش

برای بررسی کیفیت متن و آَشنایی مختصر با مطالب الفبای چیرگی می‌توانید بخشی از کتاب را دانلود و مطالعه کنید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نترس باش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه