آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

خرید از:

           

اشتراک گذاری:

توضیحات

در کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید چه می‌خوانید؟

کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید (They-Ask-You-Answer-Revolutionary) راهنمایی ساده و کاربردی برای تدوین و اصلاح استراتژی‌های بازاریابی است. اکنون محتوای باکیفیت کلید موفقیت است و این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از همان اصول اثبات‌شده‌ای که بازاریابی را برای همۀ انواع کسب‌وکارها، در صنایع مختلف متحول کرده‌اند، استراتژی محتوای مؤثر را طراحی کنید.

اگر مشتریان بالقوۀ شما سؤالاتی می‌پرسند، باید آشکار و صادقانه در وب‌سایت خود به آن‌ها پاسخ دهید. نام این کتاب نیز از همین اصل گرفته شده است: آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید. این کتاب به کسب‌وکارها توصیه می‌کند که فروش به خریداران خود را متوقف کنند و به سؤالات آن‌ها پاسخ دهند تا نتیجه بگیرند.

مارکوس شریدن نویسنده کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

در عصر دیجیتال امروزی، قیف فروش سنتی دیگر چندان مؤثر نیست. برای موفقیت، کسب‌وکارها باید روی پرسش‌ها، دغدغه‌ها و مشکلاتی که خریدارانشان دارند تمرکز کنند و تا حد امکان صادقانه و کامل به آن‌ها بپردازند. هر روز خریداران برای پرسیدن میلیاردها سؤال به موتورهای جست‌وجو مراجعه می‌کنند. داشتن پاسخ‌هایی که آن‌ها نیاز دارند می‌تواند هزاران خریدار بالقوه را به کسب‌وکارتان جذب کند؛ اما تنها در صورتی که استراتژی محتوای شما پاسخ‌هایتان را در صدر نتایج جست‌وجو قرار دهد. این معادله‌ای ساده و قدرتمند است که باعث رشد و موفقیت می‌شود: آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ می‌دهید.

با استفاده از این اصول، نویسنده، مارکوس شریدن، شرکت استخر در حال ورشکستگی خود را به‌روز کرد تا به یکی از بزرگ‌ترین نصب‌کنندگان استخر در ایالات‌متحده تبدیل شود. آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید راهنمای سرراست پر از تاکتیک‌ها و بینش‌های عملی برای تغییر استراتژی بازاریابی شماست.

با مطالعۀ این کتاب متوجه می‌شویم که:

  • چگونه با کمک محتوا اعتماد ایجاد کنیم.
  • چگونه وب‌سایت خود را به آهنربایی برای خریداران واجد شرایط تبدیل کنیم.
  • چرا باید به‌جای تکیه بر روش‌های سنتی و ناکارآمد تبلیغات و بازاریابی، کسب‌وکار خود را به‌عنوان شرکت رسانه‌ای در نظر بگیریم.
  • چگونه پایگاه مشتریان فعلی خود را به حامیان برند وفادار برای کسب‌وکارمان تبدیل کنیم.

آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید برای چه کسانی مفید است؟

آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید منبعی ضروری برای شرکت‌هایی است که خواهان یک رویکرد جدید برای بازاریابی و فروش هستند. در هر حوزه‌ای از بازاریابی مشغول فعالیت هستید این کتاب می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر به‌دنبال دانش جدید در موضوع بازاریابی محتوایی و درون‌گرا هستید، آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ می‌دهید را به شما توصیه می‌کنیم.

 نویسندۀ آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید چه‌کسی است؟

مارکوس شریدن (Marcus Sheridan) سخنران بین‌المللی است که فوربز او را  جزو 20 سخنرانی انتخاب کرده است که نباید سخنرانی‌هایش را از دست بدهید. همچنین فوربز کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید را به‌عنوان یکی از 11  کتاب بازاریابی که هر مدیر ارشد اقتصادی باید بخواند توصیه کرده است.

مترجم آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید چه‌کسی است؟

مترجم کتاب مرتضی چرخ‌زرین است که می‌توانید وبینارهای زیر را از ایشان ببینید و بیشتر با مترجم آشنا شوید.

کدام کتاب‌ها مشابه آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید هستند؟

اگر کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید را دوست دارید و موضوع آن برایتان جالب است، مطالعۀ این کتاب‌ها را هم توصیه می‌کنیم:

خوانندگان آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید دربارۀ این کتاب چه می‌گویند؟

خوانندگان آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید دربارۀ آن می‌گویند:

  • من مالک مؤسسۀ بازاریابی هستم و دربارۀ بازاریابی و فروش، کتاب‌های زیادی خوانده‌ام. آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید بهترین کتابی است که تابه‌حال با موضوع بازاریابی محتوایی و درون‌گرا خوانده‌ام. مطالعۀ کتاب آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید باید برای هر مدیر ارشد بازاریابی، مدیر بازاریابی یا نمایندۀ فروش در دنیای مدرن ضروری شود
  • کم پیش می‌آید که در برابر یک نویسنده یا کتاب خاصی هیجان‌زده شوم اما کتاب آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید من را حسابی هیجان‌زده کرد. کم‌کم به تأثیراتی فکر ‌کردم که این اطلاعات ممکن است بر کسب‌وکارم داشته باشد و اینکه چطور می‌توانم آن را وارد دیگر کسب‌وکارهای کوچک کنم.
  • کتاب آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید ماهرانه‌ترین بازنمود فلسفه و فرایندهای مارکوس شریدن است. این کتاب یکی از کتاب‌های بازاریابی محتوایی بسیار قابل‌فهمی است که تابه‌حال خوانده‌ام. در آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید نویسنده هیچ‌چیزی را پنهان نمی‌کند. به‌‌صراحت دربارۀ راهبردهای قیمت‌گذاری و افشای اطلاعات، مشتریان احتمالی واجد شرایط، برخورد با رقبای مزاحم و مشارکت دادن کارکنان فروش در فرایند خلق محتوا، حرف می‌زند.

تاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

برای بررسی کیفیت متن و آَشنایی مختصر با مطالب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید می‌توانید بخشی از کتاب را دانلود و مطالعه کنید.

منابع مرتبط:

وبینار “آن‌ها می‌پرسند؛ شما پاسخ دهید(معرفی کتاب)”

نقد و بررسی کتاب «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید» در سایت «متمم» بخوانید.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه