راهنمای مارکت‌پلیس‌ها

  • مجتبی ذوالفقاری
  • مترجم کتاب راهنمای مارکت پلیس ها

اشتراک گذاری:

توضیحات

«اقتصاد دیجیتال» فضای کسب‌وکار و اقتصاد را در سراسر جهان دگرگون کرده است. ارائه‌ی خدمات و محصولات در بستر اینترنت چنان فراگیر و ارزشمند شده که به سختی می‌توان بخاطر آورد که قبل از آن چگونه از پس این امور برمی‌آمدیم.

برای درک این تغییرات بنیادی کافی‌ست که نگاهی به فهرست ارزشمند‌ترین شرکت‌های جهان بی‌اندازیم. درحالی که در سال ۱۹۷۰ باارزش‌ترین شرکت‌های جهان از صنایعی مانند انرژی، نفت و گاز و خودروسازی بودند، امروز شرکت‌های تکنولوژی محور و بویژه مارکت‌پلیس‌هایی که در فضای اقتصاد دیجیتال شکل گرفته‌اند توانسته‌اند در فهرست ارزشمندترین شرکت‌های دنیا قرار بگیرند. حضور مارکت‌پلیس‌هایی مانند آمازون، فیسبوک، علی‌بابا و ایر‌بی‌ان‌بی در فهرست ارزشمندترین شرکت‌های دنیا، بیانگر اهمیت و میزان نفوذ مارکت‌پلیس‌ها در تکنولوژی و اقتصاد جهان است.

این کتاب در مورد مارکت‌پلیس‌ها است و به ما می‌آموزد که چطور یک مارکت‌پلیس بسازیم و آن را رشد دهیم. نویسندگان این کتاب از بنیانگذاران شرکت‌ سرمایه‌گذاری Version One هستند که علاقه‌ی زیادی به سرمایه‌گذاری در مارکت‌پلیس‌ها دارند (از جمله مارکت‌پلیس یونیکورن Shippo). همچنین آنها تجربه‌ی راه‌اندازی یک مارکت‌پلیس فروش کتاب را نیز دارند. مجموع این تجربیات و شناخت نویسندگان از مارکت‌پلیس‌ها منجر به آن شده که بینش عمیقی از دنیای مارکت‌پلیس‌ها به خوانندگان منتقل شود.

 

سرفصل‌های وبینار

    1. معرفی کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ها
    2. بررسی هر فصل و ذکر مثال‌های کاربردی از دنیای واقعی
    3. ماهیت مارکت‌پلیس‌ها، انواع آن و استراتژی‌های شروع
    4. ده عامل مهم در موفقیت مارکت‌پلیس‌ها
    5. چطور مدل کسب‌وکار مناسب برای مارکت‌پلیس خود پیدا کن
نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “راهنمای مارکت‌پلیس‌ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه