اصول مدیریت تداوم کسب‌وکار

  • احسان سقایی
  • مترجم کتاب اصول مدیریت تداوم کسب‌‎وکار

اشتراک گذاری:

توضیحات

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‎‌های مدیران در صنایع مختلف و بخصوص صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات تداوم فعالیت‌های شرکت پس از وقوع اختلال‌‎‎های پیش‎بینی شده یا نشده است. همیشه فقط حوادث بزرگ منجر به بروز بحران نمی‌شوند بلکه در مواردی اتفاقات کوچک یا به دید ما کم اهمیت می‎تواند منجر به توقف در عملیات سازمان‌ها ‎شوند.

این که تصور کنیم همیشه شرایط بر وفق‌مراد خواهد بود و اتفاقات آن‎‌گونه که ما انتظار داریم پیش می‎رود، اشتباه است. اختلال‌های مثل آتش‌‎سوزی، شیوع بیماری، از دست دادن فناوری، عدم امکان دسترسی کارکنان به محل کارشان، از دست دادن پرسنل یا تأمین‌کنندۀ کلیدی و … همیشه کسب‌‎وکارها را تهدید می‎کند.

در این وبینار درباره کتاب کاربردی اصول مدیریت تداوم کسب‌وکار صحبت خواهیم کرد. کتاب اصول مدیریت تداوم کسب‌وکار با ارائه جزئیات کامل درخصوص سیستم مدیریت تداوم کسب‌وکار و نحوی پیاده‌سازی آن و همچنین نقل مثال‌هایی از نمونه‌های واقعی بر اساس رویکرد و تجربیات شخصی نویسندگان، مناسب برای مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها و کارشناسان تداوم کسب‌وکار، چه آن‌هایی که تازه وارد در این حوزه هستند و چه کسانی که تجربۀ کارکردن در حوزۀ تداوم کسب‌وکار را دارند، می‌‎باشند.

سرفصل‌های وبینار

  1. معرفی کتاب “اصول مدیریت تداوم کسب‌‎وکار”
  2. مرور مختصر هر فصل از کتاب
  3. کاربرد سیستم مدیریت تداوم کسب‌وکار در محیط شرکت‌‎ها و سازمان‌ها چیست؟
  4. این کتاب چه کمکی به ما در اداره کسب‌وکارمان می‌کند؟

 

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اصول مدیریت تداوم کسب‌وکار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه