راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا

  • نویسنده: آژانس بازاریابی هوشمند اسمارت باگ
  • مترجم: مهدی مبشری
  • انتشارات برآیند
  • تعداد  صفحات: 46
  • چاپ اول: 97
  • شابک: 9786006466415

خرید از:

          

اشتراک گذاری:

توضیحات

این کتاب به صورت الکترونیکی منتشر شده است.

پرسونای مشتری از سیر تا پیاز

تهیه و تدوین پرسونا اولین گام سرنوشت ساز برای هر کمپین است. فارغ از اندازۀ کسب وکار، شما می خواهید از بودجۀ بازاریابی درون گرای خود بیشترین استفاده را بکنید. پرسوناهای خریدار تعیین می کنند چه نوع مشتری برایتان بیشترین درآمد و کمترین مقاومت را برای مدت طولانی خواهد داشت. بدون انجام دادن این تحقیق پایه ای نخواهید دانست چه چیزی لیدهای (سرنخ های) جدید را جذب می کند و آن ها را به خرید سوق می دهد؛ بنابراین، بالقوه بخشی از سود را از دست خواهید داد. این تحقیق تمام جنبه های کمپین بازاریابی درون گرا را دربرمی گیرد و شما را در هر تصمیمی که می گیرید، راهنمایی می کند. اگر محتوا بر اساس پرسوناهایی تهیه شود که در ذهن دارید، اقداماتی که برای نوشتن وبلاگ ها و بیشتری خواهد ِ گزارش های رسمی انجام می دهید و زمان هایی که برای آن صرف می کنید، به مراتب بازده داشت. برای استفاده از پرسوناها در بازاریابی درون گرا، دلایل دیگری نیز وجود دارد:

ملموس بودن: به آسانی می توانید در این دام گرفتار شوید که فرض کنید خودتان (بازاریاب، فروشنده یا صاحب کسب وکار) مخاطب نهایی هستید. شما فقط یکی از انواع مشتری هستید و پرسونایتان، تنها گزینه ای نیست که باید به آن دست یابید. توسعۀ پرسوناهای متعدد این امکان را می دهد تا با تمام مشتریان خود همدلی کنید و پیام هایی از جنبه های مختلف (نه فقط از نگاه خودتان) ایجاد کنید.

تمرکز: وقتی بدانید چه چیزی مشتریانتان را برمی انگیزد، توسعۀ محتوایی که برای مذاکره با او تناسب بیشتری دارد، آسان تر خواهد بود. بدون توانایی ایجاد تمرکز در پیام های بازاریابی، تلاش های خود را به هدر داده و فرصت ها را از دست خواهید داد. پرسوناها همچنین تضمین می کنند که تمام اعضای تیم های فروش و بازاریابی تان درک یکسانی از مشتریانتان دارند.

راهبرد: یک اشتباه بزرگ که ممکن است مرتکب شوید، این است که گمان کنید خواسته ها و نیازهای مشتری خود را می دانید. تنها راه آگاهی کامل از این خواسته ها این است که سؤالاتی بکنید تا مشخص کنید محصول یا خدمت شما کدام خلأ را می تواند برای مشتری پر کند. وقتی بدانید کدام مشکل مشتری را باید حل کنید، خواه خودش بداند یا نه، می توانید راهبردهای مؤثرتری در بازاریابی درون گرا تعیین کنید

این کتاب فقط به صورت الکترونیکی به بازار عرضه شده است.

کدام کتاب‌ها مشابه کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درونگرا هستند؟

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درون‌گرا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه