مشتریان گرسنه

  • نویسندگان : استیفن وانکر- جسیکا واتمن – دیوید فاربر
  • مترجمین: صدرا امامی – محمدجوادی قاضیانی
  • انتشارات: برآیند
  •  قطع : وزیری
  •  تعداد صفحات: ۱۸۰
  •  چاپ اول: تابستان ۱۴۰۰
  • شابک: 9786006466460
  • برای تهیۀ نسخۀ صوتی این کتاب کلیک کنید.

خرید از:

             

اشتراک گذاری:

توضیحات

در کتاب مشتریان گرسنه چه می‌خوانید؟

نوآوری، حلقۀ گمشدۀ اغلب کسب‌وکارها و صنایع است. همه در جست‌وجوی پیشرفت و پیشی‌گرفتن از رقبا هستند، اما قدرت ریسک‌کردن و قدم‌گذاشتن در بازارهای جدید و نوآوری در محصول و خدمات را ندارند. نوآوری را برداشت و درکی جدید از ایده‌های نو تعریف می‌کنند که با اجراکردن آن ایده‌ها، محصول یا خدمات جدیدی ارائه می‌شود. در واقع، نوآوری، تغییر محصول یا خدمات است تا آن را کارآمدتر و مشتری‌پسندتر کنند.

نوآوری، عامل ارزش‌آفرینی برای کسب‌وکارهاست. در فرایند نوآوری، کسب‌وکارها می‌کوشند فرصت‌های جدیدی را برای رشد، بقا و پیشی‌گرفتن از رقبا، ایجاد تمایز و به‌دست‌آوردن سهم بازار به وجود بیاورند. نوآوری در کسب‌وکارها، شامل نوآوری در محصول و نوآوری در فرایندهاست.

استیفن وانکر - نویسندۀ کتاب مشتریان گرسنه

کتاب «مشتریان گرسنه» (Jobs to Be Done: A Roadmap for Customer-Centered Innovation) رویکردی تازه برای درک نیازهای مشتری و نوآوری را ارائه می‌دهد. یکی از نقاط قوت این کتاب تأکید بر کاربرد عملی این نظریه است. پس از معرفی نظریۀ «کارهایی که باید انجام شود.» نویسنده می‌کوشد خوانندگان را راهنمایی کند تا با نحوۀ اجرای مؤثر آن در سازمان آشنا شوند. او یک نقشۀ گام‌به‌گام ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نیازهای واقعی مشتریان خود را شناسایی کرده و حتی نیازهای آینده را پیش‌بینی کنند. با تمرکز بر کاری که مشتریان در تلاش برای انجام آن هستند، کسب‌وکارها می‌توانند فرصت هایی را برای نوآوری کارآمد شناسایی کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند.

کتاب مشتریان گرسنه فقط برای تیم‌های توسعۀ محصول نیست، چراکه این کتاب بینش‌های ارزشمندی را برای بازاریابان، رهبران کسب‌وکار و کارآفرینانی که به‌دنبال کسب مزیت رقابتی هستند ارائه می‌دهد. مشتریان گرسنه اصول مرسوم بازاریابی را به چالش می‌کشد و از خوانندگان دعوت می‌کند تا در رویکردهای خود تجدیدنظر کنند که در نهایت منجر کمک می‌کند کسب‌وکارها مشتری محور و موفق‌تر شوند. استیفن وانکر یک چارچوب قدرتمند و عملی ارائه می‌کند که می‌تواند فرصت‌های جدیدی را فراهم آورد و فرهنگ نوآوری مشتری‌محور را همگانی سازد.

مشتریان گرسنه برای چه کسانی مفید است؟

کتاب مشتریان گرسنه برای طیف وسیعی از مخاطبان که علاقه‌مند به نوآوری مشتری‌محور و بهبود استراتژی‌های کسب‌وکار خود هستند مفید است. مطالعۀ مشتریان گرسنه را به این افراد توصیه می‌کنیم:

رهبران و مدیران کسب‌وکار: کتاب مشتریان گرسنه بینش‌های ارزشمندی را برای مدیران، صاحبان کسب‌وکار و استراتژیست‌ها که می‌خواهند نیازها و انگیزه‌های مشتریان را درک کنند و آن را برای نوآوری به کار گیرند، فراهم می‌آورد.

مدیران و توسعه‌دهندگان محصول: مدیران محصول، توسعه‌دهندگان و تیم‌های درگیر در طراحی و بهبود محصولات و خدمات می‌توانند از اطلاعات ارزشمند کتاب مشتریان گرسنه بهره‌مند شوند تا اطمینان حاصل کنند که پیشنهادهایشان با انگیزه‌های اصلی مشتریان مطابقت دارد و به‌طور مؤثر نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کند.

بازاریابان و مدیران برند: بازاریابان و مدیران برند می‌توانند از اصول ذکرشده در کتاب برای ایجاد استراتژی های مؤثر بازاریابی استفاده کنند.

نوآوران و کارآفرینان: برای مبتکران و کارآفرینان، این کتاب دیدگاه تازه‌ای در شناسایی نیازهای تأمین‌‌نشدۀ مشتری و کشف فرصت‌هایی برای نوآوری ارائه می‌دهد که می‌تواند منجر به سرمایه‌گذاری‌های جدید موفق شود.

تیم‌های فروش و پشتیبانی مشتری: تیم‌های فروش و پشتیبانی مشتری می‌توانند بینش ارزشمندی دربارۀ درک اهداف مشتریان به دست آورند که می‌تواند توانایی آن‌ها را برای رسیدگی به نیازهای مشتری و ارائۀ راه‌حل‌های بهتر بهبود بخشد.

برنامه ریزان و مشاوران استراتژی: برنامه‌ریزان و مشاوران استراتژی که به‌دنبال کمک به کسب‌وکارها در تحول و نوآوری هستند، می‌توانند از نظریه‌ای که در کتاب مشتریان گرسنه مطرح می‌شود، به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای طراحی استراتژی‌ها بهره ببرند..

و در آخر، این کتاب برای همۀ کسانی که علاقه‌مند به حوزۀ کسب‌وکار و نوآوری هستند جالب و مفید خواهد بود.

نویسندۀ مشتریان گرسنه چه‌ کسانی هستند؟

استیفن وانکر، جسیکا واتمن و دیوید فاربر نویسندگان کتاب مشتریان گرسنه هستند. استیفن وانکر (Stephen Wunker) کارآفرین، نویسنده و مشاور سرمایه‌گذاری است که در حوزۀ نوآوری، استراتژی کسب‌وکار، و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. او را به‌عنوان یکی از پیشگامان نوآوری می‌شناسند. جسیکا واتمن (Jessica Wattman) متخصص ایجاد رویکردهای نوآورانه در حوزۀ تغییرات اجتماعی است. دیوید فاربر (David Farber) نیز متخصص حوزۀ استراتژی و نوآوری است.

مترجمان مشتریان گرسنه چه ‌کسانی هستند؟

صدرا امامی و محمد جوادی قاضیانی مترجمان کتاب مشتریان گرسنه هستند.

کدام کتاب‌ها مشابه کتاب مشتریان گرسنه هستند؟

خوانندگان راهنمای مشتریان گرسنه دربارۀ این کتاب چه می‌گویند؟

خوانندگان راهنمای مشتریان گرسنه دربارۀ آن می‌گویند:

  • ویژگی خاص مشــتریان گرســنه این اســت که به‌خوبی شــکاف بین فهم بینش مشتری و ارائۀ اســتراتژی را در فرایند طراحی محصول از بین می‌برد. این کتاب سرشار از ترفندها و مثال‌هایی اســت که نه‌تنها شناختتان از مشــتریان را عمیق‌تر می‌کند، بلکه این دانش را به برنامۀ کارآمدی برای پیروزی در بازار تبدیل می‌کند.
  • مشتریان گرسنه روش تازه و بسیار ساده‌ای را برای کشف نیازهای پنهان مشتریان ارائه می‌کند، از جمله نیازهایی که مشتریان نمی‌توانند به‌راحتی بر زبان بیاورند.
  • کتاب مشــتریان گرســنه را برای این دوســت دارم که صرفاً ایده‌هایی برای طراحی محصول را بررســی می‌کند و به شــما نشــان می‌دهد که چگونه می‌توانید با داده و شناختی که از مشتریان دارید، در شیوۀ کار و ارزش‌آفرینی‌تان تجدیدنظر کنید.
  • مشــتریان همیشــه نمی‌توانند بگویند که چه‌چیزی زندگی‌شــان را بهتر می‌کند؛ بنابراین باید دقیق‌تر و عمیق‌تر به‌دنبال اطلاعات بگردید. مشتریان گرسنه نشان می‌دهد که چگونه با نوآوری می‌توانید به تقاضای مشتریان پی ببرید. همۀ شرکت‌ها، در هر اندازه‌ای، می‌توانند با استفاده از روش‌های گفته‌شده در کتاب مشتریان گرسنه محصولاتی بسازند که کارهای مشتری را به انجام برساند و مشتریان به‌سرعت محصولات قبلی را کنار بگذارند.
  • در اســتارتاپ‌های خودم و مشتریانم، دیده‌ام که نوآوران با فرایند مشقت‌بار آزمون و خطا به عمق فرایند نوآوری پی می‌برند، زیرا این کتاب را نخوانده‌اند. مشتریان گرسنه برای همۀ کسانی که به‌دنبال موفقیت‌اند، واجب است. نوآوری موفقیت‌آمیز هرگز در خلأ رخ نمی‌دهد. مشتریان گرسنه با ارائۀ الگوها و روش‌های خلق محصولات تازه، در پی رشد کسب‌وکارهاست.
  • عاشــق این کتابم و به‌نظرم خیلی درست است که به آن «نقشۀ راه» می‌گویند. این کتاب دقیقاً نقشۀ راه است. مشتریان گرسنه برای هر شرکتی که به‌دنبال رشد نوآوری‌محور است، مفید خواهد بود.
  • خواندن مشــتریان گرســنه برای همۀ کارآفرینان «واجب» اســت. این کتاب سیستم کاربردی و معتبری را برای تولید ایده‌های جدید یا آزمایش ایده‌های کنونی‌تان ارائه می‌کند.
  • مشــتریان گرســنه فرایندی را برای بازنگری وضعیت فعلی کسب‌وکارها و ایجاد طرح‌هــای تحول‌آفرین ارائه می‌کند که در تمام صنایع کاربرد دارد.

کتاب مشتریان گرسنه

برای بررسی کیفیت متن و آَشنایی مختصر با مطالب راهنمای مشتریان گرسنه می‌توانید بخشی از کتاب را دانلود و مطالعه کنید.

منبع مرتبط:

لایو معرفی کتاب “مشتریان گرسنه”

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مشتریان گرسنه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه