سئو 2022

  • نویسنده: آدام کلارک
  • مترجم: مریم حبیبی یوسفی
  • انتشارات: برآیند
  • قطع: وزیری
  • تعداد صفحات: 180
  • چاپ اول: بهار 1401
  • شابک: 978600646678۱

خرید از:

             

اشتراک گذاری:

توضیحات

چاپ دوم سئو2022 به‌همراه نسخۀ به‌روزرسانی 2023، فقط از طریق سایت کتاب‌مارکت قابل تهیه است.

دانلود به‌روزرسانی 2023 کتاب SEO2022

در کتاب سئو 2022 چه می‌خوانید؟

کتاب سئو 2022 (SEO 2023: Learn search engine optimization with smart internet marketing strategies) اثر آدام کلارک (Adam Clarke) است. آدام کلارک، متخصص سئو، بیش از 10 سال است که کمپین‌های مختلفی را در حوزۀ سئو برگزار می‌کند. او نتایج تمام یافته‌های خود را در کتاب سئو 2022 با زبانی ساده و گویا به مخاطبان ارائه می‌دهد. اگر برای رشد کسب‌وکار خود به بازاریابی سئو علاقه دارید یا متخصص بازاریابی هستید، کتاب آدام کلارک به‌روزترین  و کاربردی‌ترین کتاب موجود در بازار است.

سئو 2022 راهنمایی برای خوانندگان است که آن‌ها را برای اجرای تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جست‌وجو برای رشد وب‌سایت‌های آنلاین، مراحل دقیق رتبه‌بندی در گوگل و نحوۀ به دست آوردن تعداد زیادی مشتری راهنمایی می‌کند. در کتاب سئو 2022 مطالب متنوعی ارائه می‌شود. برخی از این مطالب عبارت‌اند از:

سئو به زبان ساده، مبتدی تا پیشرفته توضیح داده شده است؛ عملکرد الگوریتم گوگل و نحوۀ محاسبۀ نتایج جست‌وجو را آموزش می‌دهد؛ دربارۀ یافتن کلمات کلیدی توضیح می‌دهد که مشتریان را به سایت شما هدایت می‌کند؛ آخرین به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل و نحوۀ استفاده از آن‌ها را توضیح می‌دهد؛ تکنیک‌های قدرتمند لینک‌سازی را بیان می‌کند؛ ابزارهای قدرتمند سئو را معرفی می‌کند و نکاتی را دربارۀ تبلیغات کلیکی توضیح می‌دهد.

سئو و بازاریابی اینترنتی

کتاب سئو 2022 برای چه کسانی مفید است؟

کتاب سئو 2022 یکی از جامع‌ترین کتاب‌ها با موضوع بهینه‌سازی سئو و بازاریابی اینترنتی است که تا به حال منتشر شده است. این کتاب که هر سال با توجه به جدیدترین الگوریتم‌ها به‌روزرسانی می‌شود برای کارشناسان سئو، علاقه‌مندان این حوزه و همۀ کسانی که می‌خواهند سئو را یاد بگیرند منبع مناسبی است. همچنین، کتاب سئو 2022 می‌تواند منبع مناسبی باشد برای افرادی که در حوزۀ محتوا کار می‌کنند؛ افرادی نظیر بازاریابان محتوا و کارشناسان تولید محتوا.

نویسندۀ کتاب سئو 2022 چه‌کسی است؟

آدام کلارک یک کارآفرین اینترنتی، نویسندۀ متبحر کتاب پرفروش سئو 2022، مشاور هک رشد، بازاریابی اینترنتی و سئوست. اغلب او را به‌خاطر کتاب بهینه‌سازی موتورهای جستجو سئو 2022 می‌شناسند. آدام کلارک هزاران رتبۀ اول در گوگل را به دست آورده است و ده‌ها کسب‌وکار آنلاین را رشد داده است. همچنین، به‌عنوان بنیان‌گذار آژانس دیجیتال مارکتینگ و مدیر بازاریابی برای استارت‌آپ‌های چندملیتی کار می‌کند. شرکت‌ها، هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی، برندهای مد پیشرو و… از مشاورۀ حرفه‌ای او بهره‌مند می‌شوند. در کتاب سئو 2022 آدام کلارک کوشیده است تا با زبانی ساده اصول سئو را به‌طور کامل آموزش دهد.

کدام کتاب‌ها مشابه کتاب سئو 2022  هستند؟

تعریف سئو

خوانندگان کتاب سئو 2022 دربارۀ آن چه می‌گویند؟

  • کتاب سئو 2022 اطلاعات زیادی دربارۀ سئو داشت. اگر کمی اطلاعات در حوزۀ سئو دارید و می‌خواهید دانش خود را به‌روز کنید، این کتاب را دوست خواهید داشت. من تا قبل از مطالعۀ این کتاب اطلاعات زیادی در زمینۀ سئو نداشتم و پس از خواندن آن اطلاعات زیادی به دست آوردم.
  • ممکن است پیش از این مطالب زیادی دربارۀ سئو خوانده باشید و فکر کنید که این کتاب دیگر چیزی برای شما ندارد؛ اما کتاب سئو 2022 قطعاً توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. این کتاب را که به سبکی جذاب نوشته شده است، در کمترین زمان ممکن مرور خواهید کرد و چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. تمام وب‌سایت‌هایی را که نویسنده پیشنهاد می‌کند یادداشت کنید. آن‌ها معدن طلای واقعی هستند.
  • من اطلاعاتی دربارۀ سئو دارم، اما هنوز فکر می‌کنم کتاب سئو 2022 انتخاب خوبی بود. با جست‌وجو در اینترنت و خواندن مجموعه‌ای از مقاله‌ها و وبلاگ‌ها در موضوع سئو می‌توانید چیزهای زیادی بیاموزید، اما همیشه با شکاف‌های دانشی مواجه می‌شوید. یا حداقل احساس می‌کنید ممکن است مواردی وجود داشته باشد که از دست داده‌اید و می‌توانند برای پروژه‌های سئوی شما در آینده حیاتی باشند. کتاب سئو 2022 این شکاف‌ها را پر می‌کند.
  • من در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی چند وبلاگ در آینده نزدیک هستم. چون سال‌هاست از حوزۀ سئو دور بوده‌ام، تصمیم گرفتم اطلاعاتم را به‌روز کنم. از این نظر، این کتاب واقعاً منبع خوبی بود. موقع مطالعۀ کتاب سئو 2022 یادداشت‌های زیادی برداشتم. چک‌لیست‌هایی که در انتهای کتاب ارائه شده نیز عالی هستند. من قطعاً این کتاب را به همۀ کسانی که می‌خواهند سئو یاد بگیرند یا دانش خود را به‌روز کنند توصیه می‌کنم.

 

 

منبع مرتبط:

وبینار “سئو آنچه که هست، آنچه که نیست.”

نظرات (2)

2 دیدگاه برای سئو 2022

  1. محبوبه سمیعی

    سرعت مترجم و ناشر برای ارائه کتاب در زمان مناسب، نیازمند تقدیر فراوان است. به نوبه خود برای خدمات ارزنده ای که ارائه دادید سپاسگزارم.

  2. نرگس

    این کتاب خیلی کمک میکنه که در حوزه سئو دانشمون رو به روز کنیم.من با اینکه هنوز تمومش نکردم ولی تا همینجایی هم که خوندم خیلی مطالب جدید درباره سئو سایت یاد گرفتم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه