جعبه ابزار کارآفرینی

  • نویسنده: علی خادم‌الرضا
  • انتشارات: برآیند
  •   تیراژ : ۱۰۰۰
  • قطع : وزیری
  •  تعداد صفحات: ۱۶۰
  • نوبت چاپ اول:  پاییز ۹۹
  • شابک: 9786006466590

خرید از:

            

اشتراک گذاری:

توضیحات

در کتاب جعبه‌ابزار کارآفرینی چه می‌خوانید؟

کتاب جعبه‌ابزار کارآفرینی اثر علی‌ خادم‌الرضا فعال حوزۀ کارآفرینی است. محتوای این کتاب نتیجۀ سال‌ها فعالیت حرفه‌ای و آموزش و مشاورۀ مؤلف است. در این کتاب مجموعه‌ای از اساسی‌ترین دیدگاه‌های بیش از 60 منبع دسته‌اول در حوزه‌های کارآفرینی، کسب‌وکار، بازاریابی و توسعۀ فردی است.

علی خادم الرضا - نویسنده کتاب جعبه ابزار کارآفرینی

در این کتاب می‌خوانید:

در فصل اول شرایط جدید محیط کسب‌وکار بررسی و تحلیل می‌شود. این تحلیل محیط با ابزارهای تحلیل نظیر PETSEL  و SWOT انجام  شده است.

در فصل دوم تعریف کاملی از کارآفرینی و اجزای مهم آن،  ویژگی‌های کارآفرینی و کارآفرینان موفق و همین‌طور مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار جدید ارائه  شده است.

در فصل سوم تعریف کسب‌وکار نوین با نگاهی یکپارچه  به‌عنوان یک «سیستم» ارائه می‌شود. در ادامۀ آن نیز استراتژی‌های تمایز و موفقیت در کسب‌وکارهای امروزی توضیح داده خواهد شد.

در فصل چهارم هر نکته‌ای که یک کارآفرینان نوپا دربارۀ بازاریابی بدانند با زبانی ساده و پر از مثال آورده شده است. محتوای این فصل، ترکیبی از تعاریف راهبردی به‌همراه نکات کاربردی است که  می‌توانند در  کسب‌وکارهای مختلف به کار گرفته شوند و به  ارزش‌آفرینی بینجامند.

در فصل پنجم روش‌های انتخاب یک نام تجاری موفق برای کسب‌وکار به‌همراه  مثال‌های فراوان داخلی و خارجی توضیح داده شده است. انتخاب نام مناسب اولین پایۀ بازاریابی و برندینگ موفق هر کسب‌وکار و محصول است. این فصل، دفترچۀ راهنمای گام‌به‌گام کاملی برای انتخاب نام مناسب کسب‌وکار در اختیار شما قرار می‌دهد.

در فصل ششم به اصول، روش‌ها و قواعد کاربردی مشتری‌مداری اشاره شده است که هر کسب‌وکار موفق باید آن‌ها را به کار بگیرد.

در فصل هفتم به مفهوم مهم رقابت و انواع  استراتژی‌های رقابتی در بازار اشاره شده است. در این فصل  به‌خوبی توضیح داده شده است که با توجه به جایگاهی که در بازار دارید، چگونه با رقبای  قوی‌تر یا  ضعیف‌تر از خود رقابت کنید و در آن موفق شوید.

در نهایت در فصل هشتم بزرگ‌ترین سرمایۀ هر کسب‌وکار، یعنی منابع انسانی فرهیخته معرفی شده و راه‌های جذب و انگیزش کارکنان ارائه شده است.

جعبه‌ابزار کارآفرینی برای چه کسانی مفید است؟

این کتاب را به کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و همۀ کسانی که می‌خواهند نکات جدید و به‌روز را بیاموزند توصیه می‌کنیم.

نویسندۀ جعبه‌ابزار کارآفرینی چه‌کسی است؟

علی خادم‌الرضا مؤلف، مدرس و مشاور حوزۀ کارآفرینی، مدیریت کسب‌وکار و بازاریابی است. وی چندین کتاب در این موضوعات منتشر کرده است.

کدام کتاب‌ها مشابه جعبه‌ابزار کارآفرینی هستند؟

اگر کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید را دوست دارید و موضوع آن برایتان جالب است، مطالعۀ این کتاب‌ها را هم توصیه می‌کنیم:

 

استراتژی‌های رقابتی در بازار

خوانندگان جعبه‌ابزار کارآفرینی دربارۀ این کتاب چه می‌گویند؟

خوانندگان جعبه‌ابزار کارآفرینی دربارۀ آن می‌گویند:

  • این کتاب برای من بسیار مفید بود. توانستم نکات زیادی یاد بگیرم.
  • من به اطلاعات مختصر و مفیدی در حوزۀ کارآفرینی نیاز داشتم که کتاب جعبه‌ابزار کارآفرینی منبع مناسبی برای دریافت این اطلاعات بود.
  • کتاب جعبه‌ابزار کارآفرینی را به کسانی توصیه می‌کنم که می‌خواهند اطلاعات خوبی را در زمینۀ کسب‌وکار و کارآفرینی داشته باشند. این نویسنده کتاب دیگری هم دارد که در کنار این کتاب خواندن آن را هم توصیه می‌کنم.
  • با توجه به اینکه نویسندۀ کتاب مشاور کسب‌وکار است جعبه‌ابزار کارآفرینی یک کلاس درس برای هر علاقه‌مند به این حوزه است.

برای بررسی کیفیت متن و آَشنایی مختصر با مطالب جعبه‌ابزار کارآفرینی می‌توانید بخشی از کتاب را دانلود و مطالعه کنید.

 

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جعبه ابزار کارآفرینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه