راهنمای مارکت پلیس‌ ها

خرید از:

             

اشتراک گذاری:

توضیحات

راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها!

مارکت‌پلیس‌‌ ها نوعی فروشگاه‌ اینترنتی‌ هستند که بین فروشنده‌های مختلف یک کالا و خریداران آن ارتباط برقرار می‌کنند. در واقع، مارکت‌پلیس‌ ها محصولات متفاوت خریداران را در سایت و فروشگاه خود به مشتریان ارائه می‌دهند. با ثبت سفارش در سایت، مارکت‌پلیس به فروشنده اطلاع می‌دهد که کالا را آماده کند و به دست مشتری برساند.

در دنیای امروز، تأثیر مارکت‌پلیس‌ ها بر جوانب مختلف اقتصاد و تجارت بی‌شمار است. همان‌طور که گفتیم مارکت پلیس نوعی سایت تجارت الکترونیک است که کمک می‌کند افرادِ به‌دنبال ارائۀ محصول یا خدمات را ‏به کسانی که در جست‌وجوی خرید آن محصول یا خدمات هستند، پیوند دهد. این خریداران و فروشندگان ممکن است در پیداکردن یکدیگر مشکل داشته باشند، از این رو مارکت پلیس در بازار ناکارآمد، کارآمدی ایجاد می‌کند.

راه‌اندازی ای‌بِی (eBay) در سال ۱۹۹۵، جرقه‌ی موج اول مارکت‌پلیس‌ های محصول‌محور را زد و موفقیت اوبر (Uber) در سال ۲۰۱۰، موج دوم مارکت‌پلیس‌ های خدمات‌محور و ترکیبی از مارکت‌پلیس‌ های محصول و خدمات (‏مانند تحویل غذا)‏ را به ارمغان آورد. و امروز، ما در حال نزدیک‌شدن به موج سومی از مارکت پلیس‌ های اطلاعات‌محور هستیم که موتور محرکۀ آن‌ها فناوری بلاک‌چین است.

مارکت‌پلیس‌ ها انواع گوناگونی دارند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از مارکت‌پلیس‌ های عمودی، مارکت‌پلیس‌ های افقی، مارکت‌پلیس‌ های جهانی. با وجود مزایای بسیار، مارکت‌پلیس‌ ها با چالش‌های گوناگون مواجه‌اند. برای مواجهۀ صحیح با این چالش‌ها باید مارکت‌پلیس‌ ها را بیشتر بشناسیم. کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها منبعی مناسب برای آشنایی با این پدیده است.

آنجلا ترن کینگ ینس - بوریس ورتز - نویسندگان کتاب راهنمای مارکت پلیس‌ ها

در کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها چه می‌خوانید؟

ایجاد یک بازار موفق، کار آسانی نیست در کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها راهنمایی‌های ارزشمندی دربارۀ پیچیدگی‌های موجود ارائه می‌شود. یکی از چالش‌برانگیزترین جنبه‌های بررسی بازار، مقیاس‌گذاری مؤثر آن است. کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها بینش‌هایی را دربارۀ استراتژی‌های مؤثر برای دستیابی به رشد پایدار ارائه می‌دهد. خوانندگان این کتاب دربارۀ استراتژی‌های جذب کاربر، حفظ و کسب درآمد که در بازار موفقیت‌آمیز بوده اند، خواهند آموخت.

اعتماد در بازارهای آنلاین بسیار مهم است. در کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها به جنبه‌های مهم ایجاد اعتماد در میان کاربران، از جمله اقدامات امنیتی، سازوکارهای حل اختلاف و سیستم‌های بازخوردگیری از کاربر پرداخته می‌شود. گسترش بازار فراتر از مرزهای اولیۀ آن می‌تواند آیندۀ کسب‌وکارها را تغییر دهد. در بخشی از کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها پیچیدگی‌ها و فرصت‌های مرتبط با گسترش بین‌المللی کسب‌وکارها بررسی می‌شود و موضوعاتی مانند بومی‌سازی، انطباق با مقررات بین المللی و پیمایش تفاوت‌های ظریف فرهنگی در بازارهای مختلف را پوشش می‌دهد.

برای ارائۀ بینش‌های عملی به خوانندگان، این کتاب مجموعه‌ای از مطالعات موردی قانع‌کننده و داستان‌های موفقیت را ارائه می‌دهد. این نمونه‌های دنیای واقعی سفرهای استارت‌آپ‌های بازار و بازیگران تثبیت‌شده را به نمایش می‌گذارند و درس‌ها و الهام‌بخش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهند. کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها برای همۀ کسانی که علاقه‌مند به درک و پیشرفت در دنیای تجارت آنلاین هستند، خواندنی است. این کتاب، کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و علاقه‌مندان را با پیچیدگی‌های این بازار آشنا کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کند. در دنیایی که چشم‌انداز بازار دیجیتال به‌طور مداوم در حال تغییر است، راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها منبع ارزشمندی برای تصمیم‌گیری آگاهانه است.

راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها برای چه کسانی مفید است؟

کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها منبعی چندمنظوره است که می‌تواند افراد و گروه‌های مختلف کمک کند:

کارآفرینان: کارآفرینان علاقه‌مند به راه‌اندازی یا توسعۀ بازارهای آنلاین می‌توانند از مطالب و نکات این کتاب بهره‌مند شوند. این کتاب نقشه‌ای جامع برای ایده‌پردازی، ایجاد و گسترش کسب‌وکارهای بازارهای موفق ارائه می‌دهد.

مدیران و صاحبان کسب‌وکارها: مدیران اجرایی و صاحبان کسب‌وکار در شرکت‌های بزرگ که می‌خواهند مدل بازار را بررسی کنند یا آن را به استراتژی‌های موجود کسب‌وکار خود اضافه کنند، می‌توانند از دانش راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها بهره‌ ببرند.

علاقه‌مندان: افرادی که به استارتاپ‌ها، نوآوری و فناوری‌های نوظهور علاقه‌مند هستند این کتاب و نکات آن را مفید خواهند یافت.

بازاریابان: بازاریابان می‌‎توانند از نکات ارائه‌شده در این کتاب برای بهبود کار خود استفاده کنند.

نویسندۀ راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها چه‌کسی است؟

آنجلا ترن، کینگ ینس و بوریس ورتز نویسندگان این هستند.

مترجمان راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها چه ‌کسانی هستند؟

مجتبی ذوالفقاری مترجم کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ هاست.

کدام کتاب‌ها مشابه راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها هستند؟

اگر کتاب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها را دوست دارید و موضوع آن برایتان جالب است، مطالعۀ این کتاب‌ها را هم توصیه می‌کنیم:

خوانندگان راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها دربارۀ این کتاب چه می‌گویند؟

خوانندگان راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها دربارۀ آن می‌گویند:

این کتاب خواندنی، نکات مهمی را با زبانی ساده آموزش می‌دهد که می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان مفید باشد.

اگر به‌تازگی با موضوع مارکت‌پلیس‌ ها آشنا شده‌اید یا اطلاعات خوبی در این زمینه دارید باز هم این کتاب منبع ارزشمندی برای مطالعۀ این حوزه محسوب می‌شود.

کتاب راهنمای مارکت پلیس‌ ها

برای بررسی کیفیت متن و آَشنایی مختصر با مطالب راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها می‌توانید بخشی از کتاب را دانلود و مطالعه کنید.

 

منبع مرتبط:

وبینار “راهنمای مارکت‌پلیس‌ ها”

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “راهنمای مارکت پلیس‌ ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه